הלוגו של 2021
בית עסק אשר רוצה לשמור על רלוונטיות בעיני קהל הלקוחות שלו, רוצה להישאר בתודעה זמן רב ובאופן חיובי, חייב לדעת מה אופנתי, מה נכון ומתאים לרוח התקופה וכיצד הוא יכול להשתמש באמצעים ובכלים העומדים לרשותו לשם כך.
זה נכון לגבי מוצרים ושירותים, זה בוודאי נכון לגבי אופי השירות, נקודות מכירה, אתר אינטרנט או עמוד בפייסבוק. אך זה גם נכון בכל מה שקשור לנראות של העסק, בין אם זה בא לידי ביטוי בפרסומות ובין אם זה בא לידי ביטוי באמצעים חזותיים שמציגים את העסק ויוצרים לו נוכחות בשטח.
באילו אמצעים מדובר וכיצד הופכים אותם רלוונטיים?
כשאנחנו מדברים על אמצעים חזותיים, הכוונה היא לשורה של אמצעים אשר מציגים את פני העסק בפני הקהל הרחב, בכל מקום ובכל צורה אפשרית. דוגמא טובה לכך הוא לוגו. בכל מקום בו העסק שלנו נוכח, הלוגו שלו יוצג. לא משנה אם מדובר בנייר מכתבים, פרסומת בטלוויזיה, אתר אינטרנט או כל מקום אחר.
זו הסיבה שמעת לעת אנחנו צריכים לעדכן את הלוגו שלנו. הרי אם נשמור על אותו לוגו במשך כל שנות הפעילות של העסק, סביר להניח שבנקודת זמן מסוימת הוא יהפוך להיות לא רלוונטי ולא מתאים לרוח התקופה. אנחנו צריכים להפוך אותו לרלוונטי באמצעות כלים ואמצעים שונים.
אחת האופציות הרלוונטיות עבורנו, על מנת להתאים את הלוגו שלנו ל-2021, מדובר על לוגו שאיננו חד ממדי, איננו סטטי, אלא הוא מספר סיפור באמצעות אנימציה, כשבסופו של תהליך הצפייה יכול הצופה לזהות את הלוגו של העסק כפי שהוא.
כיצד יוצרים לוגו מונפש
לפני שנסביר איך יוצרים לוגו מונפש, חשוב לציין, באופן טבעי בעיתונות, ניירות מכתבים או בכל אמצעי דפוס אחר, לא יהיה ניתן להציג את כל התהליך. לכן מציגים את הלוגו כפי שהוא בסופו של דבר. לעומת זאת, בטלוויזיה, אתרי אינטרנט, בתי קולנוע, סרטונים, סרטי תדמית ועוד, אנחנו יכולים להציג את התהליך ובסופו של דבר לוגו מונפש.
לשם כך, אנחנו נשכור אנשי מקצוע שמתמחים בתחום זה, אנשי מקצוע שיש להם את האמצעים והכלים הרלוונטיים בשביל ללמוד את הסיפור שלנו ולהפוך אותו לסיפור מונפש. אנחנו צריכים לבנות תסריט מתאים למה שברצוננו להציג בפני הלקוחות שלנו.
כשאנחנו בונים לוגו מונפש, חשוב מאוד שנאפיין נכון את קהל היעד שלנו מחד ומאידך את העסק ואת הצרכים שלנו. רק כך נוכל לייצר לוגו מונפש ברמה גבוהה, שפה מתאימה וכל מה שנדרש בשביל שהלקוחות יוכלו להתרשם בצורה חיובית מהלוגו שלנו.
נקודה אחרונה לפני סיום, מאחר ואנחנו רוצים לשמור על אטרקטיביות, מוטב אם נשנה את הלוגו שלנו מעת לעת. אנחנו צריכים להתאים אותו לרוח התקופה, לא רק מבחינת הנפשה אלא גם מבחינות אחרות הקשורות לעיצוב ולתוכן שלו.
כתוב תגובה