הרשמו עכשיו

התחברות

איבדתי סיסמא

שכחת את הסיסמא? כתוב את האימייל שלך ותקבל קישור ליצירת סיסמא חדשה

התחברות

הרשמו עכשיו

הרשמה לאתר Asknet.

 3 פרמטרים שיש לקחת בחשבון בעיצוב חנות ירקות

jCOcixMjsuaiMHu3fDasazRHZ9A2uHAbjKbSWZaTyok

כשאנחנו מתכננים עיצוב של בית מגורים, באופן טבעי, הפרמטרים על פיהם אנחנו בוחרים לעצב את המקום, נקבעים בהתאם למה שנכון לנו, בין אם זה מבחינה מעשית ובין אם זה מבחינות אחרות. עיצוב בית נועד לשרת אותנו בתור הדיירים שמבלים בו שעות ארוכות, ומתכוונים להתגורר במבנה שנים רבות.

לעומת זאת, כשאנחנו ניגשים לעצב מבנה עסקי, מסחרי, אנחנו לא יכולים לחשוב רק על עצמנו, אלא אנחנו חייבים לחשוב גם הלקוחות שאמורים להגיע אל המקום. כלומר, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהמקום משרת לא רק אותנו, בתור עובדים, אלא גם את הלקוחות שאמורים להגיע למקום. זה נכון כשמדובר על משרד, בית קפה או מסעדה, חנות בגדים וזה גם נכון כשמדובר על חנות ירקות.

על מה אנחנו צריכים להסתכל בעיצוב חנות ירקות

גם היום, בעידן רשתות השיווק הגדולות, אנחנו יכולים למצוא חנויות שמוכרות ירקות באופן ספציפי. בין אם מדובר בירקניה שכונתית קטנה ובין אם מדובר בחנות שפונה לקהל רחב יותר. זה בוודאי נכון כשמדובר על חנות ירקות השייכת למשק מסוים.

עיצוב חנות ירקות באופן טבעי, מתייחס גם לסוג המוצרים אותם אנחנו בוחרים למכור, וכן צריך להתייחס לסוג הקהל אליו אנחנו פונים. אנחנו יכולים לעצב את המקום באופן סטנדרטי, כמו שנהוג לעצב כל חנות ירקות או ירקניה בסיסית, אך אנחנו יכולים לעצב את המקום בצורה מרשימה ומיוחדת יותר, בכך לייצר קונספט עיצוב מקורי משלנו.

jCOcixMjsuaiMHu3fDasazRHZ9A2uHAbjKbSWZaTyok

פרמטרים עיקריים לעיצוב חנות ירקות

פרמטר ראשון של עיצוב חנות ירקות זה האופן בו אנחנו מציגים את הסחורה שלנו. מאחר ומדובר בחנות שאמורה למכור ירקות ופירות, נרצה שהלקוחות שלנו יוכלו למצוא את כל מה שהם מחפשים ומעוניינים לרכוש, בצורה פשוטה, זמינה ומהירה. במילים אחרות, נרצה שהלקוחות שלנו יוכלו להיחשף לכל המוצרים והם יהיו זמינים אליהם.

פרמטר שני של עיצוב חנות ירקות הוא היכולת של הלקוחות ושלנו לעבור ממקום למקום בצורה נוחה. כאן אנחנו צריכים לזכור שעלינו לייצר לא רק מעברים, אלא שהם צריכים להיות מספיק רחבים בשביל שהלקוחות ואנחנו נוכל לעבור בהם עם עגלות או אמצעים אחרים שעוזרים לשאת פירות וירקות.

פרמטר שלישי הוא האווירה שברצוננו ליצור במקום. היום חנות ירקות היא הרבה יותר מדוכנים של פירות וירקות. היום מדובר על חנויות עם קונספט עיצוב ייחודי, כזה שמספק אווירה טובה, מיוחדת. לכן אנחנו נרצה לבחון אופציות של עיצוב חנות ירקות שיתאים לסגנון שאנחנו מבקשים להציג בפני הלקוחות שלנו.

לפני סיום חשוב לומר, העיצוב חייב לקחת בחשבון את גבולות השטח שעומד לרשותנו וכמובן את התקציב שאנחנו יכולים להשתמש בו. חשוב גם לקחת בחשבון, שהעיצוב אמור לשרת אותנו זמן רב ואנחנו לא נרצה לשנות אותו לעיתים תכופות.

 

 

 

jCOcixMjsuaiMHu3fDasazRHZ9A2uHAbjKbSWZaTyok

אודות הכותב

כתוב תגובה

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>