למי מתאים פרסום בגוגל?
עולם הפרסום השתנה בצורה משמעותית בשנים האחרונות וזאת בעיקר תודות לאינטרנט ולעולם הדיגיטלי. פרסום בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות, פרסום שלטי חוצות, פרסום ברדיו וכדומה. יש כל כך הרבה דרכים לפרסם בטכנולוגיות מתקדמות או לחילופין בצורות פשוטות יותר. במאמר זה נדבר על פרסום בפלטפורמה של גוגל ולמי זה מתאים.
לפרסום בגוגל יש המון יתרונות כאשר חלקם ברורים לנו וחלקם פחות מוכרים לנו. אין ספק שפרסום בגוגל עושה את העבודה ומביא לנו תוצאות רצויות. בנוסף, פרסום בגוגל נחשב לפרסום יעיל מאד המצליח ליעל את עצמו במהלך הקמפיין ומסע הפרסום. אם נשווה את הנושא של פרסום בגוגל לעולמות של פרסום ברדיו, טלוויזיה, עיתונים וכדומה נראה כי פרסום בגוגל הנו זול בהרבה, דבר המצליח לגרום לבעלי עסקים רבים להמשיך ולפנות לפרסם בגוגל.
פרסום בוגל: למי זה מתאים?
מאחר ויש הרבה אפשרויות שאינם מוכרות בעולמות הפרסום בגוגל ננסה להסביר למי מתאים יותר תהליך של פרסום בגוגל.
- כל בעל עסק אשר העסק או השירות שלהם מוגבל לאזור גיאוגרפי וכן מספר הביקוש למוצרים שלו נמוך יחסית.
- בעלי עסקים שאין להם פרסום בכלל ומרבית הלקוחות שלהם מגיעים דרך שמועות, פה לאוזן וכדומה.
- בעלי עסקים אשר העסק שלהם נמצא באזור מגורים. לא פעם ראינו כי אנשים עושים את הבדיקה שלהם באינטרנט ולאחר מכן יורדים לקנות במרכז הקניות הקרוב לביתם.
- עסקים ייחודיים אשר מציעים מוצרים ייחודיים וכן מוצרים שאין להם ביקוש גדול.
פרסום בגוגל: מה עושים שהקמפיין לא עובד?
ישנם מקרים בהם עסקים מפרסמים ומעלים קמפיינם לאוויר אך מסיבה לא ברורה אין ביקוש או שיש בפניות לא רלוונטיות. במקרים כאלו נצטרך לבחון מחדש את הקמפיין וכן נבחן פרסום מחדש ממספר סיבות:
- פרסום לא מקצועי – יתכן מאד שיש תחרות גדולה מאד על המוצרים שאתם מוכרים, דבר המצריך פרסום מקצועי יותר על ידי אנשי מקצוע. פרסום בצורה מקצועית יבטיח הצלחה לקמפיין.
- התנהגות הגולשים השתנתה – עולם הצרכנות משתנה באופן קבוע ומהיר. כל הזמן נכנסים מוצרים חדשים אשר מחליפים מוצרים ישנים, דבר זה גורם לשינוי בהתנהגות הגולשים אשר צריכים לצרוך מוצרים אחרים. במקרים כאלו חשוב לנתח ולהבין מהי התנהגות הגולשים החדשה וכן לשנות את הקמפיין בהתאם לכך.
- עדכונים במערכת גוגל – גוגל היא חברת פרסום עצומה המשתנה באופן קבוע. יתכן מאד שיהיו עדכוני גרסה או שינויים במערכת הגורמים לקמפיין לא לעבוד כשורה. במקרה כזה צריך להתאים את המערכת לשינויים שגוגל עשתה.
לסיכום
פרסום בגוגל הוא דבר אפשרי אך יש מקרים בהם מומלץ להיעזר באיש מקצוע על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין. מומלץ לכל עסק לבדוק את הכדאיות שלו בתהליך פרסום בגוגל ולבדוק עד כמה כדאי ואפקטיבי הפרסום בגוגל יהיה עבורו.
כתוב תגובה