מדוע חשוב לארח מאמרי מתחרים
מאת: נתן ליכטר
רגע,רגע,רגע. הוא החליק על השכל? שאני אארח מאמר של המתחרה שלי? מה ניסגר? השתגעת?
סביר להניח שזה מה שעבר לכם בראש כאשר קראתם את כותרת המאמר הזה. אני יכול להבין אתכם, אבל לא אתמקד בכך הפעם. במקום, זאת אבקש מכם להבין אותי, כי בסופו של דבר, פרסום מאמרי אורח של המתחרה באתר שלכם, יכול להביא לכם רק תועלת ע"י יצירת חשיפה ברשתות חברתיות, ניוזלטרים ועוד. איך, למה וכמה צריך לעשות את זה? הכל במדריך הקצר הבא.
סוגי מאמרים אורחים
לפני הכל צריך להבין את סוגי המאמרים האורחים:
- מאמר כללי או איכותי ללא שם – מאמר שנכתב נטו למטרת החלפות קישורים בין מקדמי אתרים. המאמר הזה לא יופץ בשום מקום.
- מאמר איכותי עם קרדיט – פרסום מאמר איכותי של המתחרה שלכם עם שמו. רגע אני יודע שזה קשה לעיכול. סבלנות.
הפוסט הזה, עוסק אך ורק במאמרים מסוג 2.
התרומה של תוכן איכותי
קשה לי, ותמיד יהיה לי קשה להתייחס לחברות קידום אתרים ופרילנסרים שאני מעריך כאל מתחרים. אני מעדיף יותר את המילה קולגות או חברים כי אם רבים אני משתף פעולה באופן יומיומי. בכל מקרה. תוכן, כידוע, הוא אחד הדברים הכי חשובים לקידום האתר. תוכן איכותי של מומחה בתחום שלכם, הוא נכס טהור לאתר שלכם במיוחד אם אין לכם זמן לעלות תוכן או שאתם בעצמכם לא נוהגים לכתוב. בכל מקרה, אל תארחו תוכן רק לשם הוצאת קישור, תארחו אך ורק תוכן איכותי.
קישורים לאתר שלכם ללא כל מאמץ מצדכם
המתחרה שלכם נתן לכם מאמר איכותי. עכשיו הוא ירצה שהלקוחות הקיימים שלו יקראו אותו כמו גם לקוחות פוטנציאלים. אז הוא יפיץ אותם בניוזלטר שלו. התוצאה היא שגולשים יגיעו לאתר שלכם. וכך אתם מרוויחים תנועה לאתר מבלי שעשיתם כלום מלבד לעלות את המאמר. יש מצב שאפילו ייווצרו קישורים מנכסים אחרים שלו.
הפצה חינם ברשתות חברתיות
וכשאני מדבר על חינם אני לא מתכוון על כסף אני מדבר על זמן ומאמץ. מתביישים להפיץ את התוכן מהאתר שלכם בקבוצות פייסבוק? לא יודעים איפה לעשות זאת? תנו למי שכתב את המאמר לעשות זאת. זה יגיע לאלפי אנשים. הם יקראו את המאמר, ויש סיכוי שהם ימשיכו לגלוש בבלוג שלכם ובכלל, בכל האתר שלהם. יש סיכוי טוב שהם יהפכו ללקוחות שלכם אפילו שהם הגיעו דרך המאמר האורח.
הרווח כולו שלכם
אבל כך המתחרה שלי יקבל קישור מהאתר שלי, זה יחזק אותו בגוגל.
אני יודע שזאת המחשבה שלא מפסיקה לנקר לכם במוח לאורך הפוסט הזה. חשוב להבין: המיקום של המתחרה שלכם לא ייפול ולא יקום על הקישור שלכם. בין אם יש לו מקדם אתרים או שהוא מקדם את האתר בעצמו, זה לא הדבר שמפריד ביינו למקום הראשון. אין לכם מה להפסיד. באמת שלא. כל עוד אתם עושים זאת נכון ובמידה.
באדיבות: www.lichterseo.com

כתוב תגובה